Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 02 listopada 2024 (sobota)

Specjalista ds. kadr i płac - Krzęcin, zachodniopomorskie

Data dodania: 2024-10-10
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Pracodawca: 2x3 Spóła Akcyjna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0620

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Słoneczna 3, 73-231 Krzęcin, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej,
• Sporządzanie umów o pracę i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy),
• Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
• Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,PFRON,
• Kontrola i rozliczanie czasu pracy,
• Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,PFRON,GUS),
• Przygotowywanie zaświadczeń płacowo-kadrowych,
• Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących danych kadrowo – płacowych,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 04.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
  • kurs: specjalista ds. kadr
  • kurs kadry i płace

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Inne] : • Wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie kierunkowe,
• Minimum 2 lata doświadczenia w kompleksowej obsłudze kadrowo-płacowej,
• Bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
• Praktyczna znajomość programów Płatnik, pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze programu Optima,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: 2x3 Spóła Akcyjna
NIP: 5941527831
REGON: 812732536
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Słoneczna 3, 73-231 Krzęcin, powiat: choszczeński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Kudrewicz
E-mail: rekrutacja@2x3.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

opublikowano: 2024-10-10
Komentarze
 
Polityka Prywatności