Numer oferty: StPr/24/2514
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zacisze 1/13, 40-025 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Obsługa klienta kancelarii. Sporządzanie pism. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Kontakt z Urzędami oraz ZUS-em. Dbanie o wizerunek firmy. Wyjazdy do klientów (dostarczanie lub odbieranie dokumentów).
- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 (elastyczne godziny pracy - do uzgodnienia).
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Data rozpoczęcia: 07.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 30 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 30 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie. Pierwsza umowa na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe.
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
- Odpowiedzialność
- Umiejętność obsługi programu MsOffice - EXCEL
- Biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Dokładność
- Rzetelność
- Umiejętność obsługi programu MsOffice - WORD
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA
NIP: 6341646781
REGON: 271988205
Krótki opis działalności gospodarczej: DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH. PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ. DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH. WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI. DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA. POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: EWA SIEWIERSKA
E-mail: krpprestige@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: krpprestige@gmail.com
- Proszę o przesłanie swojego CV --> Proszę dopisać na jakie stanowisko aplikujesz
- UWAGA: Podczas przesyłania CV prosimy o podanie w temacie wiadomości NAZWY STANOWISKA na jakie aplikujesz.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: krpprestige@gmail.com