Numer oferty: StPr/24/2365
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw z zakresu rachunkowości.
Comiesięczna analiza płynności finansowej na rachunkach bankowych,
Raportowanie głównemu księgowemu wykonania planu przychodów, kosztów, dochodów oraz wydatków.
Udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca ( w tym sporządzanie i analiza zestawienia obrotów i sald + weryfikacja z dowodami finansowo-księgowymi).
Sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie raportów i analiz.
Sporządzanie i weryfikacja rozliczeń podatkowych , deklaracji, JPK oraz zeznań podatkowych w zakresie VAT,CIT.
Monitoring terminowego fakturowania.
Monitoring bieżącego regulowania zobowiązań oraz spływu należności,
udział w procesie sporządzania sprawozdania finansowego oraz badania sprawozdania finansowego.
Wsparcie nadzoru merytorycznego i organizacyjnego nad działem księgowości
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Proponowane wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji zawodowych i doświadczenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne, specjalizacja: rachunkowość i finanse
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość przepisów podatkowych, zasad księgowania
- komunikatywność
- osoba dokładna
- zaangażowanie
- znajomość przepisów kadrowych
- znajomość księgowości i rachunkowości
- dobra organizacja pracy
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- znajomość prawa handlowego i gospodarczego
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych. Doświadczenie na stanowisku księgowej min. 2 lata.
Praktyczna wiedza z zakresu Ustawy o Rachunkowości oraz umiejętność stosowania przepisów podatkowych (CIT i VAT).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zamośćdis Sp. z o.o.
NIP: 9222974339
REGON: 060445273
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 84 677 26 39
E-mail: biuro@zamosc.leclerc
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy składać w biurze obsługi klienta
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail