Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 października 2024 (poniedziałek)

Stanowisko ds. księgowości dochodów w referacie dochodów w wydziale księgowości - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2024-09-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/2106

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/927.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Do zadań pracownika należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi i pozostałych dochodów na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont
księgowych.
Ważniejsze zadania:
1. prowadzenie ewidencji księgowej dochodów z tytułu dochodów opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi, z tytułu mandatów karnych oraz pozostałych dochodów;
2. dekretowanie dokumentów oraz przekazywanie ich do księgi głównej;
3. miesięczne uzgadnianie ewidencji analitycznej z systematyczną;
4. przygotowywanie zawiadomień o wygaśnięciu zobowiązań objętych postępowaniem egzekucyjnym;
5. przygotowywanie dokumentacji księgowej dotyczącej zwrotu nadpłat;
6. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych;
7. przyjmowanie i obsługa interesantów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 4.500,00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym
obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie średnie lub wyższe;
4. w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy,
a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum roczny staż pracy;
5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych
zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach
obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność
oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona
dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie
cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
1. mile widziane doświadczenie w obszarze księgowości;
2. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jednostkach samorządu
terytorialnego;
3. znajomość ustaw i rozporządzeń:
- znajomość przepisów Ordynacji podatkowej;
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości wraz z przepisami wykonawczymi z zakresu rachunkowości budżetowej
i klasyfikacji budżetowej;
4. biegła znajomość obsługi komputera;
5. zdolności interpersonalne: odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność
argumentowania, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, organizacja pracy własnej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Nr telefonu: 59 848 83 21
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2. list motywacyjny;
3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły,
dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie
wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia
wyższego minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres
zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą
przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
6. kwestionariusz osobowy;
7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności
prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia
wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. księgowości dochodów w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 7 października 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku,
Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.30- 15.30

opublikowano: 2024-09-27
Komentarze
 
Polityka Prywatności