Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 11 października 2024 (piątek)

Podinspektor ds. zamówień publicznych - Lublin, lubelskie

Data dodania: 2024-09-27
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Pracodawca: CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, Administracja, Ekonomia, Finanse i Rachunkowość

Numer oferty: StPr/24/2432

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: PROBOSTWO 6A, 20-089 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych ustawowych jak i regulaminowych.
2) Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów finansowoksięgowych związanych
z dokonywanymi zamówieniami publicznymi.
3) Przygotowywanie i sporządzanie pism i innych dokumentów, w szczególności z zakresu zamówień publicznych.
4) Przygotowywanie umów i nadzorowanie terminów umów.
5) Współpraca z Radcą prawnym.
6) Tworzenie planu zamówień publicznych.
7) Sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych.
8) Współpraca przy prowadzeniu ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych stanowiących wyposażenie Centrum.
9) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Administracyjnego lub Dyrektora Centrum, a wynikających z zajmowanego stanowiska pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Data zakończenia: 30.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 do 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: zasadnicze+dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, Administracja, Ekonomia, Finanse i Rachunkowość
Uprawnienia:
  • Obsługa programów pakietu OPEN OFFICE
  • Umiejętność pracy w zespole
  • obsługa poczty elektronicznej

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Poziom wykształcenia: wykształcenie wyższe (niezbędne)
- preferowane kierunki: studia wyższe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość,
- studia podyplomowe - zamówienia publiczne
Umiejętności:
wymagane: umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Open Office, w tym Excel, poczty elektronicznej.
Znajomość następujących aktów prawnych:
ustawy Prawo zamówień publicznych;
ustawy o rachunkowości,
ustawy o finansach publicznych,
ustawa o ochronie danych osobowych.
Predyspozycje osobowościowe: samodzielność i dobra organizacja czasu pracy, odporność na stres, umiejętność współpracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Umiejętności - dodatkowe:
1) mile widziana znajomość obsługi programu KSAT oraz platformy e-zamówienia.
2) umiejętność interpretacji przepisów prawa;
Uprawnienia:
posiadanie obywatelstwa polskiego lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) potwierdzona:
certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, lub
dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, lub
świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty, lub
świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Doświadczenie zawodowe (okres) mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze zamówień publicznych,

Oferta w ramach konkursu na urzędnicze stanowisko w jednostce samorządowej. Ofertę należy przygotować i złożyć w sposób i w terminie określonym w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie internetowej Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie, w zakładce BIP:
https://biuletyn.lublin.eu/cik/praca/ogloszenia-o-naborze/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-ds-zamowien-publiczych,47,15751,1.html

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE
NIP: 7123275560
REGON: 061504032
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PROBOSTWO 6A, 20-089 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Zielińska
E-mail: sekretariat@cik.lublin.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferta w ramach konkursu na urzędnicze stanowisko w jednostce samorządowej. Ofertę należy przygotować i złożyć w sposób i w terminie określonym w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie internetowej Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie, w zakładce BIP:
https://biuletyn.lublin.eu/cik/praca/ogloszenia-o-naborze/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-ds-zamowien-publiczych,47,15751,1.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2024-09-27
Komentarze
 
Polityka Prywatności