Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 października 2024 (poniedziałek)

Podinspektor w wydziale komunalnym - Szczecinek, zachodniopomorskie

Data dodania: 2024-09-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Pracodawca: Urząd Miasta Szczecinek
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0894

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie, sprawdzanie poprawności i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości.
2. Weryfikacja i analiza złożonych deklaracji pod względem ich zgodności ze stanem faktycznym (np. aktualizowania w przypadku zmiany liczby mieszkańców, zgłoszenia prowadzonej na nieruchomości działalności gospodarczej, zbierania odpadów w sposób niezgodny z zadeklarowanym).
3. Sporządzanie decyzji administracyjnych dla właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a którzy nie zawarli umów na odbiór odpadów komunalnych.
4. Prowadzenie ewidencji umów na odbieranie odpadów komunalnych zawartych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania przez nich obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
5. Kontrola posiadania umów na świadczenie odbioru odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Miasta.
6. Kontrola zgodności postanowień umów na odbiór odpadów z wymaganiami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecinek.
7. Kontrola posiadania kompostownika przydomowego przez właścicieli nieruchomości jednorodzinnych korzystających ze zniżki w opłacie za odpady, a także kontrola wypełniania przez właścicieli nieruchomości obowiązku zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny.
8. Prowadzenie spraw bieżących przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktualizacja karty usług na BIP,
prowadzenie działań informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.
9. Przygotowywanie informacji udostępnianych publicznie w zakresie prowadzonych spraw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem polskim lub obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, administracja, prawo,
6) co najmniej 3-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw dotyczących gospodarki odpadami,
2) znajomość ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Szczecinek oraz Statutu Miasta Szczecinek,
3) umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zagadnień związanych z wykonywaniem obowiązków na danym stanowisku,
4) znajomość obsługi komputera w szczególności w zakresie MS Office (Word, Excel) w stopniu co najmniej dobrym,
5) umiejętności i predyspozycje: zdolności organizacyjne i analityczne, komunikatywność, sumienność, bezstronność, rzetelność, odporność na stres, uprzejmość, pozytywne nastawienie
na interesanta.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Szczecinek
NIP: 6731776244
REGON: 000526890
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Mista
Nr telefonu: 94-37-141-27
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: nabór do 07.10.2024
szczegóły BIP UM Szczecinek
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/5001/podinspektor-w-wydziale-komunalnym

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Szczecinek pod adresem www.bip.szczecinek.pl, w zakładce: Urząd Miasta -> Rekrutacja -> Druki do pobrania) zawierający informacje, o których
mowa w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. e-mail), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
3) kopie świadectw pracy, zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłku, a w przypadku trwania stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach/kwalifikacjach,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku przedkłada zaświadczenie z Centralnego Rejestru Skazanych, a Urząd Miasta wystąpi do Przewodniczącego Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych),
7) oświadczenie o posiadaniu lub nieposiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w zakresie wykraczającym poza przepisy kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania
rekrutacyjnego przez Urząd Miasta Szczecinek.,
10) oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Szczecinek.
UWAGA: dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 6-10 należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Należy składać wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: cv, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii prawa jazdy itp.
Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej wyłącznie napisem Nabór Podinspektor w Wydziale Komunalnym w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinek lub przesłać na adres: Urząd Miasta, Pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek, w terminie do 7 października 2024 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta Szczecinek.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony drogą elektroniczną o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu kwalifikacyjnego (należy podać adres e-mail w kwestionariuszu osobowym w pkt. Dane kontaktowe).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Szczecinek, naprzeciw pokoju 210.
Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - określanego jako RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Szczecinek, pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek;
2) dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: Urząd Miasta Szczecinek, pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek, adres e-mail: iod@um.szczecinek.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych;
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione do przetwarzania na podstawie umowy powierzenia danych w ww. celu oraz mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na
podstawie przepisów prawa;
5) w przypadku wygrania naboru, dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń
Urzędu na okres co najmniej 3 miesięcy;
6) okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
a) w przypadku wygrania naboru, dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej;
b) dokumenty aplikacyjne spełniające wymogi formalne w ogłoszeniu o naborze będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
c) pozostałe dokumenty aplikacyjne w przypadku, gdy Pani/Pan nie zgłosi się po ich odbiór, zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca od daty zakończenia naboru;
7) w zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana naruszałoby przepisy RODO;
9) podanie danych osobowych wynikających bezpośrednio z przepisów prawa jest niezbędne,zaniechanie ich podania skutkuje niemożnością udziału w procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - nabór do 07.10.2024

opublikowano: 2024-09-27
Komentarze
 
Polityka Prywatności