Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 października 2024 (sobota)

Pracownik administracji biurowej / sekretarka - Sokołów Małopolski, podkarpackie

Data dodania: 2024-09-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracodawca: INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Numer oferty: StPr/24/4037

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 36-050 Sokołów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przyjmowanie, odbieranie korespondencji, rejestracja pism, nadawanie numerów, obsługa urządzeń biurowych, poczty e-mail, pisanie raportów, archiwizacja, obsługa pakietu office, redagowanie protokołów, bieżąca obsługa biura, zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 27.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Uprawnienia:
  • PRAWO JAZDY KAT. B

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE I CHĘCI DO PRACY

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6792964916
REGON: 12061345100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: JÓZEFA MARCIKA 25D/2, 30-443 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: JOANNA RYMEK
Nr telefonu: 512 701 000
E-mail: biuro@inkoconsulting.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2024-09-27
Komentarze
 
Polityka Prywatności