Numer oferty: StPr/24/5600
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Medweckiego 10, 30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:
1. Planowanie, organizowanie i realizowanie zadań należących do zakresu działania podległej sekcji;
2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 8. Bazy Lotnictwa Transportowego;
3. Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
4. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, konserwacyjno-remontowej dla obiektów budowlanych wymaganych przepisami państwowymi i resortowymi;
5. Udział w opracowaniu wieloletnich planów inwestycji i remontów oraz opracowywanie rocznych planów remontów, konserwacji i napraw obiektów budowlanych;
6. Przygotowanie dokumentacji oraz załatwienie wszelkich spraw związanych z realizacją zadań remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych (opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, technicznego wykonania i odbioru robót remontowych, wniosków o rozpoczęcie postępowań przetargowych, projektów umów, zamówień);
7. Organizowanie, nadzorowanie, odbieranie i rozliczanie zadań remontowych, konserwacyjno-naprawczych obiektów budowlanych i infrastruktury realizowanych w systemie zleconym i gospodarczym.
8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.
Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego
w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 25.09.2024
Data zakończenia: 25.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 7 700 do 9 120 PLN
Opis wynagrodzenia: Godziny pracy: 7.30-15.30
Umowa o pracę na okres próbny, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, kierunek: budownictwo
Uprawnienia:
- biegła znajomość MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie średnie/wyższe w zakresie budownictwa lądowego. Uprawnienia budowlane i świadectwa kwalifikacyjne związane z kierunkiem wykształcenia. Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie eksploatacji i technicznego utrzymania obiektów budowlanych. Doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołami pracowników w branży technicznej. Bardzo dobra znajomość branży budowlanej w tym znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego i zamówień publicznych. Bardzo dobra znajomość MS Office. Umiejętność wykonywania kosztorysów na roboty budowlane oraz obsługi programu do kosztorysowania, np. ZUZIA. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP lub ZWSI RON.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
NIP: 9441995873
Krótki opis działalności gospodarczej: Obrona narodowa
Adres www: http://8bltr.wp.mil.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Paweł Grzyb
Nr telefonu: 261-136-267
E-mail: 8bltr.sekretariat@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail