Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 23 listopada 2024 (sobota)

Specjalista ds. finansowo - księgowych - Elbląg, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2024-09-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracodawca: Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/24/1645

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Teatralna 11, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ewidencjonowanie transakcji i operacji księgowych w systemie (m.in. księgowanie kasy głównej i biletowej, faktur zakupu i usług oraz faktur korygujących, uzgadnianie sald i kompensat). Nadzór i ewidencja środków inscenizacji oraz rozliczanie inwentaryzacji. Sprawdzanie raportów kasowych i księgowanie dokumentów. Księgowanie i rozliczanie kasy biletowej, w tym sprawozdawczość. Rozliczanie sztuk własnych, w tym kosztów poszczególnych premier. Rozliczanie tantiem autorskich. Rozliczanie delegacji. Bieżące prace księgowości zlecane przez przełożonych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 24.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • znajomość programu komputerowego SYMFONIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy w księgowości.
Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, analitycznego myślenia.
Dobra znajomość programu finansowo-księgowego SYMFONIA.
Podstawowa znajomość prawa podatkowego w tym ustawy VAT i zasad rachunkowości zgodnie z ustawą.
Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, przede wszystkim MS Excel.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Samodzielność, dokładność, umiejętność rozwiązywania problemów.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze finansów publicznych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu
NIP: 5781015363
REGON: 170918418
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Teatralna 11, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariola Tomasiak
Nr telefonu: 556419700 w.231
E-mail: kadry@teatr.elblag.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy przesłać na adres: kadry@teatr.elblag.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-15.00

opublikowano: 2024-09-24
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności