Numer oferty: StPr/24/1170
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Hanowskiego 9, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa biura-prace administacyjno-biurowe.
Prowadzenie biura,kontakty z klientami,zakupy,obsługa urządzeń biurowych,prowadzenie rejestrów,sporządzanie pism,kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą.
Prace administracyjne-wsparcie Zespołu w codziennych zadaniach,obsługa korespondencji wychodzącej, współpraca z kurierami,wystawianie faktur-pomoc księgowa.
Mnitorowanie stanu zaopatrzenia biura, zamawianie artykułów biurowych, komunikacja mailowa i telefoniczna z klientami, poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań celu usprawnienia pracy biura
Godziny pracy: 8-16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 do 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AKROL Doradztwo Rolnicze Adam Kręcki
NIP: 8792003520
REGON: 280375674
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Hanowskiego 9/57, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Adam Kręcki
E-mail: biuro@akrol.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy przesyłać na adres biuro@akrol.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail