Numer oferty: StPr/24/0882
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Przemysłowa 4, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
- obsługa klientów w kanale biznesowym i hurtowni;
- opracowywanie i prezentacja ofert handlowych;
- współpraca z zespołem produkcyjno - technologicznym w celu dostosowania oferty do wymagań technicznych klientów;
- kierowanie procesem sprzedaży - od identyfikacji potrzeb po finalizację transakcji;
- monitorowanie rynku, analiza trendów i działań konkurencji w celu doskonalenia strategii sprzedażowej;
- realizacja założonych celów sprzedażowych;
- raportowanie wyników pracy;
- aktywne uczestnictwo w targach branżowych i wydarzeniach marketingowych w celu budowania relacji oraz pozyskiwania nowych kontaktów ;
- stałe doskonalenie swoich umiejętności technicznych i handlowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: przedstawiciel handlowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość pakietu MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - wyksz. min średnie;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (otwartość w kontakcie i umiejętność budowania relacji, wysoka kultura osobista);
- umiejętności negocjacyjne;
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz pracy pod presją czasu;
- dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na terenie całego kraju, w tym także 2-3 dniowych;
- gotowość do sporadycznych wyjazdów zagranicznych;
- umiejętność pracy w zespole;
- przedsiębiorczość i pasja w działaniu;
- nastawienie na rozwój kompetencji sprzedażowych;
Równoważny system pracy: godziny pracy zgodnie z grafikiem wyjazdów służbowych, godziny pracy w siedzibie - do ustalenia.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa"AKCES-PLAST" Tomasz Kubasiak
NIP: 5520104056
REGON: 070024990
Krótki opis działalności gospodarczej: produkcja uchwytów do mebli
Adres www: www.akcesplast.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Przemysłowa 4, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kubasiak-Kłapyta
Nr telefonu: 33 874 11 18
E-mail: kadry@akcesplast.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt osobisty lub e-mailowy - CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail