Numer oferty: StPr/24/0746
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 11 Listopada 2, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca związana z obsługą i nadzorem urządzeń energetycznych oczyszczalni.
Wykonywanie prac instalacyjno-remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych urządzeń oczyszczalni. Przeprowadzanie podstawowych pomiarów elektrycznych instalacji urządzeń w celu diagnozowania ich stanu technicznego.
Praca na trzy zmiany po 8 godzin.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od 4300 zł brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Zawód: pozostali elektromechanicy i elektromonterzy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie zawodowe, uprawnienia SEP, 1 rok doświadczenia na wskazanym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6490000512
REGON: 270545546
Krótki opis działalności gospodarczej: pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11 Listopada 2, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Mazur
Nr telefonu: 32 67 218 16 wew. 25
E-mail: sekretariat@rpwikzawiercie.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: na rozmowę z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie: 32 67 218 16 wew. 25
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail