Numer oferty: StPr/24/1986
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: KALISKA 11, 87-860 Chodecz, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Dekretacja dowodów księgowych i ich wprowadzanie do systemu księgowego, uzgadnianie sald kont księgowych naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ubezpieczeń społecznych, przygotowanie listy płac, rozliczanie podatku dochodowego, wystawianie zaświadczeń o zarobkach, monitorowanie i rozliczanie ubezpieczeń grupowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.09.2024
Data zakończenia: 01.09.2027
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania pożądane
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykszt. wyższe, doświadczenie 3 lata, doświadczenie w pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera oraz MS Office; wiedza z zakresu pracy w dziale kadr i płac oraz znajomość przepisów podatkowych i księgowych; mile widziana znajomość programu ERP Enova 365
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Apis Fijałkowski, Bloch spółka komandytowa
NIP: 8881126359
REGON: 910257980
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: KALISKA 11, 87-860 Chodecz, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Emilia Jankowska
Nr telefonu: 517-972-500
E-mail: ksiegowosc.apis@pwapis.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail