Numer oferty: StPr/24/1387
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Współtworzenie i operacyjne wdrażanie strategii e-commerce zgodnie z celami biznesowymi firmy we współpracy z innymi działami oraz Zespołem e-commerce.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych, nadzór nad kampaniami
reklamowymi online i analizowanie danych sprzedażowych w celu identyfikacji
nowych możliwości.
- Odpowiedzialność za obecność firmy na różnych platformach i sklepach online w tym
zarządzanie ofertą oraz monitorowanie efektywności działań.
- Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań Klientów i wskaźników
sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy.
- Planowanie działań w e-commerce w ramach ustalonego kalendarza
marketingowego oraz realizacja tych działań wraz z Zespołem.
- Poszukiwanie i realizacja rozwiązań, narzędzi i trendów skierowanych na wzrost
sprzedaży.
- Aktualizacja procesów zgodnie z bieżącymi trendami.
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego Zespołu.
- Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
- Nadzór nad dodawaniem nowych produktów do sklepu internetowego i na platformy
sprzedażowe, w tym grafiki, opisy, ceny.
- Nadzór nad edytowaniem istniejących produktów na stronie, aktualizowanie
informacji i cen.
- Współpraca z innymi działami Spółki (w tym szczególnie z Działem Handlowym).
- Koordynowanie i rozliczanie prac podmiotów partnerskich (agencje, freelancerzy).
- Budowa oraz monitorowanie wskaźników kluczowych dla tego obszaru.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 do 12 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Umowa o pracę lub kontrakt B2B w zależności od preferencji kandydata
Proponowane wynagrodzenie brutto do negocjacji, zależne od doświadczenia i umiejętności kandydata.
Pracodawca oferuje:
Realny wpływ na kształt i kierunki prowadzonych działań w ramach zarządzanego obszaru oraz na strategię Spółki.
Przestrzeń do samodzielnego działania z dużą dozą odpowiedzialności.
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Rozwój w branży o bardzo dużym potencjale.
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B w zależności od preferencji).
Pracę hybrydową (do ustalenia proporcje).
Nowoczesne biuro w siedzibie firmy w Mielcu.
Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.
Zniżki na firmowe produkty.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik do spraw marketingu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny), samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność, potrzeba ciągłego rozwoju swoich umiejętności i poszerzania wiedzy, bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacja zadań, wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności, elastyczność i zdolność adaptacji do szybko zmieniających się warunków rynkowych, umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność pracy zespołowej i zarządzania zespołem, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, nastawienie na użytkownika i jego doświadczenia w punktach styku z marką, doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych, znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, praktyczna podstawowa wiedza z zakresu SEO, SEM, narzędzi: Google Analytics,
Google Ads, Allegro Ads, Facebook, programów i aplikacji do tworzenia materiałów
marketingowych np. Photoshop / GIMP / Canva znajomość AI używanego do tworzenia opisów, treści i produktyzacji, znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2).
Mile widziane:
Znajomość platform Baselinker oraz Allegro będzie dużym atutem, jak również znajomość innych platform sprzedażowych - Amazon, E-mag, dobra znajomość Social Media (Facebook, Instagram, YouTube), znajomość Allegro Analytics, Google Analytics, Google Adwords, Google Search Console, Facebook Business Manager, kampanii url. SEM, SEO, doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych na platformach: Google i w Social Mediach. Znajomość narzędzi projektowych m.in. Trello.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
NIP: 8172183841
REGON: 367558723
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: l.labuz@zolta.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o przesłanie Cv za pośrecnitwem poczty elektronicznej na adres l.labuz@zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail