Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 października 2024 (czwartek)

Specjalista / specjalistka ds. kadr i płac - Ujazd, opolskie

Data dodania: 2024-07-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Pracodawca: BESTHELFEN sp. z o.o.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0631

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac 1 Maja 1/3, 47-143 Ujazd, powiat: strzelecki, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
Zatrudnienie nowych pracowników do organizacji
Naliczanie wynagrodzeń z tytułów umów o pracę i umów cywilnoprawnych, świadczeń pracowniczych, świadectw pracy, składek ZUS, sporządzanie korekt, zaliczek na podatek dochodowy
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień oraz naliczanie wynagrodzeń
Sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
Bieżące wsparcie pracowników w kwestiach kadrowych i płacowych
Obsługa programu Płatnik oraz ERP kadrowo – płacowego (OPTIMA)
Sporządzanie dokumentacji, deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, GUS, US, PFRON
Kompleksowa obsługa PPK
Prowadzenie spraw wynikających z sądowych i administracyjnych tytułów wykonawczych
Prowadzenie dokumentacji płacowej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa pakietu MS Office
  • komunikatywność
  • dobra organizacja czasu pracy

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Sporządzanie dokumentacji, deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, GUS, US, PFRON, Kompleksowa obsługa PPK
[Umiejętność 1] : Obsługa programu Płatnik oraz ERP kadrowo – płacowego (OPTIMA)
[Inne] : Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, prawo pracy
Min. 3-5 lata doświadczenia w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku
Praktyczna znajomość przepisów z obszaru prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów do ZUS, US, GUS, PFRON
Znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość OPTIMA
Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B1 - średnio zaawansowany, w piśmie: B1 - średnio zaawansowany

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: BESTHELFEN sp. z o.o.
NIP: 7543343185
REGON: 389564250
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 MAJA 30/A, 45-355 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aleksandra Serafin
Nr telefonu: 666037405
E-mail: besthelfen@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2024-07-25
ostatnia zmiana: 2024-09-27
Komentarze
 
Polityka Prywatności