Numer oferty: StPr/24/2298
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Planowanie zakupów na rzecz OKE w Poznaniu oraz ich realizacja we współpracy ze specjalista ds. administracyjno –gospodarczych i zamówień publicznych.
2. Kontakty z administratorem budynku i jego pracownikami w zakresie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem i wyposażeniem wynajmowanych pomieszczeń.
3. Współudział w opracowaniu planów dotyczących organizacji sesji egzaminacyjnych w zakresie organizacji transportów przewozów prac egzaminacyjnych, materiałów szkoleniowych między komisją, ośrodkami koordynacji, ośrodkami sprawdzania prac.
4. Przygotowywanie, wysyłka i kompletowanie umów cywilnoprawnych.
5. Prowadzenie ewidencji prenumeraty.
6. Współpraca ze stanowiskiem specjalisty ds. administracyjno –gospodarczych i zamówień publicznych.
7. Współudział w realizacji innych zadań.
Praca w zastępstwie od 1 do 6 miesięcy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- praca w zespole
- dyspozycyjność
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- analityczny umysł
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Dukarska
Nr telefonu: 618345678
E-mail: a.dukarska@poznan.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.