Numer oferty: StPr/24/1179
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, kwestiach organizacyjnych i administracyjnych.
Współpraca z innymi działami w zakresie bieżących projektów i zadań.
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług.
Realizacja zleconych zadań przez przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 do 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacja zadań, wysoki poziom kultury osobistej, rzetelność oraz samodzielność, inicjatywa i samodzielność w działaniu oraz chęć do podejmowania wyzwań, wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności, odnajdywanie się w sytuacji różnorodnych obowiązków, znajomość podstaw rachunkowości, prawo jazdy, znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
NIP: 8172183841
REGON: 367558723
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: zgloszenia@zolta.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia@zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail