Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-06-24

Stanowisko ds. obsługi rady miasta i jej organów w biurze rady miasta w urzędzie miasta chełm - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-06-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub administracja

Numer oferty: StPr/24/1264

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: W zakresie prowadzenia spraw związanych z organizacją pracy Rady Miasta:
1. prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady Miasta oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego,
2. przygotowanie materiałów w tym projektów uchwał dotyczących funkcjonowania rady i jej komisji- zleconych przez Przewodniczącego rady,
3. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,
4. przygotowanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,
5. organizowanie, obsługa techniczna i sporządzanie protokołów z konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanym konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości w zakresie wskazanym przez Radę,
6. współudział w pracach związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta a także referendum,
7. współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,
8. przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,
9. przestrzeganie terminów wynikających z aktów normatywnych i ustalonych przez Przewodniczącego Rady,
10. podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,
11. kompletowanie przepisów samorządowych,
12. prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do rady oraz ich rejestracja,
13. przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących orz radnych Rady a także nadzorowanie nad ich terminowym załatwieniem,
14. prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami wraz z prowadzeniem dokumentacji tych spraw,
15. redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Rady i komisji,
16. prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, referendum oraz oświadczeń majątkowych.

W zakresie obsługi Rady Miasta:
1. dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami systemem eSesja lub e-mailem,
2. przekazywanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,
3. sporządzanie informacji Przewodniczącego Rady Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji na sesję Rady Miasta,
4. sporządzanie protokołów z przebiegu obrad sesji Rady oraz ich udostępnianie,
5. prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłoszeń w sposób zwyczajowo przyjęty,
6. przekazywanie uchwał : Prezydentowi Miasta, Chełmskiej Bibliotece Publicznej, w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego a w zakresie spraw finansowych do Regionalnej Izby Obrachunkowej, do ogłoszenia w dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
7. rejestracja podjętych uchwał Rady Miasta,
8. rejestracja interpelacji, zapytań i wniosków radnych i przekazywanie do Prezydenta Miasta, celem otrzymania odpowiedzi oraz publikacja ich treści i odpowiedzi w Biuletynie Informacji Publicznej,
9. organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,
10. przygotowywanie wyciągów z obrad, wniosków, stanowisk oraz ich przekazywanie odpowiednim organom wraz z nadzorowaniem ich realizacji,
11. obsługa merytoryczna i techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z właściwą komórką organizacyjną Urzędu Miasta Chełm do spraw oświaty
W zakresie obsługi komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Mienia Komunalnego, Skarg, Wniosków i Petycji.
1. wysyłanie radnym i Prezydentowi Miasta zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji systemem eSesja bądź e-mailem,
2. protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom a także nadzorowanie ich realizacji oraz ewidencjonowanie,
3. udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowywaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,
4. udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.
W zakresie obsługi rad osiedli
1. organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań z radnymi,
2. prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do zatwierdzenia odpowiednim organom, zgłoszonych przez rady osiedla a także nadzorowanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie, udział w pracach związanych z wyborami do rad osiedli.
Samokontrola na stanowisku pracy.
Archiwizacja dokumentacji kategorii A i B.
Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.
Przestrzeganie zasad współżycia społecznego i koleżeńskiego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)

Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub administracja

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • umiejętność pracy z zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie realizowanych zadań
  • znajomość Ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, organów powiatu
  • umiejętność postępowania w kontaktach międzyludzkich
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość zagadnień samorządowych oraz z zakresu prawa administracyjnego
  • biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13257

Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie realizowanych zadań,
- znajomość zagadnień samorządowych oraz z zakresu prawa administracyjnego,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, organów powiatu,
- umiejętność pracy z zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność postępowania w kontaktach międzyludzkich,
- biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- referencje (kserokopia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta i jej organów w Biurze Rady Miasta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 24 czerwca 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta i jej organów w Biurze Rady Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 14 czerwca 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, 82 565 20 70.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko obsługi Rady Miasta i jej organów w Biurze Rady Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 czerwca 2024 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
- 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub
- przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
- pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
- obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
- dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

ostatnia zmiana: 2024-06-21
Komentarze
 
Polityka Prywatności