Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-06-24

Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. zieleni - Płock, mazowieckie

Data dodania: 2024-06-14
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0533

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) realizacja i współdziałanie w realizacji zadań własnych Miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wspólnoty z zakresu zieleni gminnej i zadrzewień;
2) realizacja zadań Miasta w zakresie konserwacji zasobów zieleni miejskiej na terenach będących własnością Miasta, obejmujących: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce oraz tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym, w tym zlecanie oraz nadzór nad:
- zabiegami pielęgnacyjnymi w drzewostanie, w tym w obrębie pomników przyrody, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Państwa,
- pielęgnacją nowych nasadzeń (m.in. drzew i krzewów) na terenach miejskich i Skarbu Państwa,
- koszeniem łąk kwietnych,
- pielęgnacją kwiatów jednorocznych, krzewów oraz roślin wieloletnich,
- pielęgnacją i utrzymaniem nowych terenów zieleni.
3) pełnienie obowiązków w zakresie nadzoru nad terenami zieleni w trakcie realizacji inwestycji;
4) opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasobów zieleni obejmujących: pasy drogowe ulic podlegające utrzymaniu przez Miasto, tereny zieleni o charakterze wypoczynkowym i rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce, tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym;
5) współudział w prowadzeniu ewidencji i aktualizacja stanu zasobów zieleni miejskiej i współpraca w tym zakresie z WGD (Wydziałem Geodezji) i WKŚ (Wydziałem Kształtowania Środowiska);
6) protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych oraz Skarbu Państwa w zakresie utrzymania zieleni;
7) współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie utrzymania i rozwoju terenów zieleni;
8) realizacja zadań w zakresie pielęgnacji zieleni wysokiej;
9) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach zieleni we współpracy z WKŚ, a w szczególności:
- wprowadzanie wykonawców na teren realizacji robót ogrodniczych,
- bieżący nadzór nad wykonawstwem robót, w tym robót zanikowych,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót ogrodniczych,
- sprawdzanie ilości i wartości wykonywanych robót,
- sprawdzanie terminowości wykonania zleconych robót,
- potwierdzanie dokumentów techniczno - rozliczeniowych wykonywanych robót,
- nadzór nad usuwaniem usterek nadzorowanych robót w okresie gwarancyjnym,
10) występowanie w charakterze świadka w postępowaniach dotyczących wyrządzenia szkód w mieniu komunalnym;
11) przygotowywanie postępowań przetargowych i projektów umów w trybie Prawo zamówień publicznych,
12) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;
13) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów zieleni na terenach gminnych i Skarbu Państwa w granicach Miasta, w tym współpraca z WFE (Wydziałem Funduszy Europejskich) przy pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów związanych z utrzymaniem zieleni;
14) realizacja zadań ujętych w Programie Ochrony Środowiska dla miasta Płocka w zakresie objętym właściwością stanowiska oraz zadań gmin i powiatów, które zgodnie z przepisami Prawa ochrony środowiska mogą być finansowane z opłat i kar za korzystanie ze środowiska;
15) obsługa zgłoszeń interwencyjnych Komunikator Miejski LocalSpot.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2024
Data zakończenia: 31.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
Miejsce pracy w budynku bez podjazdu dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ponadto w ciągach komunikacyjnych znajdują się schody. W tej części budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne (formalne):
1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.) ;
2. nieposzlakowana opinia;
3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. wykształcenie studia minimum pierwszego stopnia w zakresie inżynierii ekologicznej, architektury krajobrazu, ogrodnictwa bądź średnie w zakresie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu;
6. staż pracy co najmniej 3 lata w przypadku wykształcenia średniego;
7. umiejętność czytania map geodezyjnych.

Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw:
- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.);
- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.);
- z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ze zm.);
- z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54);
- z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399);
- z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
NIP: 7741004905
REGON: 000592868
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:
1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;
2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);
3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) w przypadku wykształcenia średniego - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);
4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
9. oświadczenie o posiadaniu umiejętności czytania map geodezyjnych poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
10. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.
Składanie aplikacji:
Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 24 czerwca 2024 roku.
* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).
* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.
* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.
* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu, pl. Stary Rynek 1.

ostatnia zmiana: 2024-06-21
Komentarze
 
Polityka Prywatności