Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-06-28

Administrator w kancelarii jawnej - Gdańsk, pomorskie

Data dodania: 2024-06-14
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/5528

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Oliwska 35, 80-563 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z przepisami dot. instrukcji kancelaryjnej w Straży Granicznej i funkcjonowania kancelarii jawnych. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, urządzeń ewidencyjnych służących do rejestrowania wpływających faktur, rachunków, telegramów oraz innej dokumentacji w kancelarii jawnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie zgodnie z dekretacją, wysyłanie dokumentów oraz zapewnienie terminowości i właściwego obiegu dokumentów. Kompletowanie, przygotowywanie teczek akt oraz sporządzanie spisów akt w celu przekazania ich do właściwego archiwum. Brakowanie dokumentów niearchiwalnych oznaczonych symbolem 'Bc" i odnotowanie faktu ich zniszczenia w ewidencji kancelarii. Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej w ramach elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30 - 15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 449,35 do 5 223,15 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie średnie, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych. Praca w zespole i samodzielnie, praca pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych, systematyczność, precyzyjność, dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, nastawienie na realizację celów, chęć zdobywania nowej wiedzy, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, złożenie oświadczenia lustracyjnego, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ścisle tajne". Mile widziane doświadczenie w pracy kancelaryjnej, doświadczenie w pracy z programem EZD.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
NIP: 5830008097
REGON: 190241779
Adres www: www.morski.strazgraniczna.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Oliwska 35, 80-563 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: ewa.szymanska2@strazgraniczna.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Termin składania aplikacji (CV i list motywacyjny - podpisane, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, podpisane oświadczenia: o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie lustracyjne, kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne".) do dnia 28.06.2024 r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

ostatnia zmiana: 2024-06-17
Komentarze
 
Polityka Prywatności