Numer oferty: StPr/24/06944
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Oskara Langego 3, 02-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- dokonywanie codziennych przeglądów budynków i otoczenia oraz kontrola pracy gospodarzy i firm utrzymujących czystość;
- rozliczanie pracy gospodarzy, zaopatrzenie ich w środki czystości;
- nadzór nad konserwacją zieleni, zimowym utrzymaniem nieruchomości oraz placem zabaw;
- udział w przeglądach technicznych nieruchomości;
- zgłaszanie do działu technicznego zauważonych usterek, przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń oraz awarii;
- odpowiedzialność za porządek w dokumentacji dotyczącej lokali mieszkalnych, użytkowych oraz terenów zewnętrznych;
- współpraca z organizacjami samorządowymi (Komitety Domowe oraz Rada Osiedla) i urzędami zewnętrznymi;
- przygotowanie odpowiedzi na pisma;
- udział w posiedzeniach organów spółdzielni, bieżący kontakt z mieszkańcami;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + fundusz socjalny + dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie: minimum średnie;
- 1 rok doświadczenia zawodowego na takim samym lub podobnym stanowisku;
- zdolności interpersonalne;
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, kultura osobista;
- umiejętność rozmawiania z mieszkańcami i klientami;
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu;
Wymagania dodatkowe:
- licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem;
Aplikacje należy składać osobiście w siedzibie Administracji Osiedla (ul.Langego 3, Warszawa) lub drogą e-mail na adres: sekretariat@domaniewska2.pl
Termin składania aplikacji: do 28.06.2024 r.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
*CV musi zawierać klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych u w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MOKOTÓW"
NIP: 5250010746
REGON: 00048974500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Oskara Langego 3, 02-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@domaniewska2.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail