Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-31

Podinspektor ds. obsługi rady miejskiej - Przemków, dolnośląskie

Data dodania: 2024-05-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracodawca: Urząd Miejski w Przemkowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja publiczna, ekonomia, zarządzanie, prawo,

Numer oferty: StPr/24/0824

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a) wykonywanie czynności zapewniających Przewodniczącemu Rady Miejskiej sprawne kierowanie pracami Rady,
b) obsługa kancelaryjno biurowa Rady Miejskiej oraz Komisji Rady Miejskiej
c) terminowe doręczanie radnym zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji, sesje Rady Miejskiej
d) prowadzenie zbiorów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń, ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza,
e) zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji Rady, zebrań i posiedzeń organizowanych przez Burmistrza,
f) organizowanie wg ustaleń Przewodniczącego Rady Miejskiej udziału radnych w szkoleniach, seminariach i konferencjach,
g) prowadzenie zbiorów zapytań i interpelacji radnych, przekazywanie ich do realizacji przez merytoryczne stanowiska pracy w Urzędzie,
h) przekazywanie uchwał Rady Miejskiej do organów nadzoru tj. Wydziału Nadzoru i Prawnego Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego, do publikacji oraz RIO Oddział w Legnicy w zależności od rodzaju uchwały,
i) organizowanie spotkań radnych z wyborcami oraz zebrań wiejskich, (przygotowywanie harmonogramów spotkań, obsługa, protokołowanie, informowanie społeczeństwa o spotkaniach),
j) organizowanie i koordynowanie działań związanych z wyborami do rad gmin, rad powiatów
i sejmików województw, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów prezydenckich, wyborów do parlamentu europejskiego oraz referendów, ławników Sądów powszechnych oraz organów jednostek pomocniczych Gminy Przemków,
k) nadzorowanie, koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg i wniosków, sygnalizowanie Sekretarzowi Gminy o przypadkach nieterminowego załatwiania skarg lub wniosków przez pracownika do którego skarga została skierowana,
l) współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy Przemków,
m) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu,
n) współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
o) wykonywanie obowiązków pełnomocnika koordynatora gminnego programu profilaktyki
i rozwiązywania problemów alkoholowych, obsługa merytoryczna komisji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi,
p) aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie realizowanych obowiązków,
q) inne zadania zlecone przez przełożonych, w szczególności pełnienie dyżurów związanych
z organizacją imprez i przedsięwzięć organizowanych przez Urząd.


Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja publiczna, ekonomia, zarządzanie, prawo,

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: -doświadczenie w pracy w tym na pokrewnych stanowiskach: 1 rok, w tym: staż, praktyka zawodowa,
-znajomość i umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
-umiejętność obsługi komputera i programów Microsoft Office, Lotus Notes, Legislator, eSesja,
-predyspozycje osobowościowe: dokładność, samodzielność, odporność na stres, sprawna i efektywna organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,
-prawo jazdy kat. B

Pełna treść wymagań i obowiązków: https://przemkow.pl/nabor-na-stanowisko-podinspektora-ds-obslugi-rady-miejskiej/

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Przemkowie
NIP: 6931007929
REGON: 000530028
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iga Maluszycka
Nr telefonu: 768320477
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: osobiście, telefon, poczta
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-30 19:30:18
Komentarze
 
Polityka Prywatności