Numer oferty: StPr/24/1322
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szosa Gdańska 7, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przyjmowanie i sprawdzanie dostaw, wprowadzanie faktur do systemu, obsługa programu Optima, realizacja i monitorowanie procesów zamówień, sprzedaż asortymentu Centrum-obsługa klienta i aktywna sprzedaż produktów, odpowiednia ekspozycja towaru w sklepie /wystawianie i prawidłowy opis produktów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- umiejętności w zakresie sprzedaży
- umiejętnośc pracy jako pracownik adm-biur. z elementami księgowości
- doświadczenie w pracy w zespole
- obsługa klientów
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: dobra organizacja pracy własnej
gotowość do pracy w weekendy
mile widziana znajomość branży ogrodniczej i umiejętność doradzania klientom
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CENTRUM OGRODNICZE "ROL-PEST" Sp. z o.o.
NIP: 8790173749
REGON: 870339070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szosa Gdańska 7, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: ANNA WADYCH
E-mail: praca@rolpest.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV przesyłać na adres: praca@rolpest.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail