Numer oferty: StPr/24/1962
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Boya Żeleńskiego 16, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zatrudnimy osobę na stanowisko obsługi klienta do firmy wysyłkowej od zaraz.
Zadania:
Obsługa zwrotów, reklamacji, drukowanie listów przewozowych, obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów itp
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Data rozpoczęcia: 03.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Zawód: doradca klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Dodatkowy atut do znajomość Baselinkera oraz Responso
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Firma Handlowa GMTO Joanna Wapińska
NIP: 8133217168
REGON: 180877373
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Boya Żeleńskiego 16, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@gmto.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Umowa o pracę lub zlecenie. Wynagrodzenie 3900zł
Praca w godzinach 8.00-16.00 w Rzeszowie.
CV proszę przesyłać na adres rekrutacja@gmto.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail