Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-06-17

Naczelnik wydziału ds. centralnej ewidencji emisyjności budynków k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2024-05-14
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/05533

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - organizacja pracy Wydziału, w tym współdziałanie jego pracowników,
- sprawowanie nadzoru merytorycznego nad zadaniami pracowników Wydziału, w tym zapewnia doradztwo pracownikom,
- zadania związane z koordynowaniem procesu rozwoju systemu CEEB,
- nadzór nad bieżącą realizacją zadań w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC i współpraca z podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację tych zadań,
- bieżąca komunikacja i korespondencja oraz omawianie i wypracowywanie rozwiązania problemów pojawiających się w trakcie procesu utrzymywania systemu CEEB,
- uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji przetargowej
działań dotyczących systemu CEEB,
- dokonywanie odbioru produktów realizowanych w ramach działań związanych z utrzymaniem oraz rozwojem systemu CEEB,
- wykonywanie zadań wynikających z przepisów o służbie cywilnej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.06.2024
Data zakończenia: 16.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 9 199 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Miejsce pracy: Krucza 38/42
Godziny pracy: Rozpoczynanie pracy w godzinach 7:00-9:30.
Premie i dodatki: dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności o udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy).
Pracodawca oferuje:
- ruchomy czas pracy,
- częściowe
- wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
- szkolenia dla członków korpusu Służby Cywilnej,
- możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy,
- pomieszczenie na rowery na terenie urzędu,
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem,
- pokój pracy dla rodzica z dzieckiem,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w
zależności od udokumentowanego st0ażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,
- pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności
kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu
MultiSport lub MultiLife Active&Relax),
- możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia
odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP.

Wymagania niezbędne
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań lub przy realizacji zadań związanych z cyfryzacją bądź zadań analitycznych, w tym co najmniej 1 rok w administracji publicznej,
- znajomość metodyki projektowej Prince 2,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu,
- znajomość rozwiązań chmurowych,
- komunikatywna znajomość j. polskiego,
- znajomość programów MS Excel, Access, PowerPoint,
- znajomość przepisów: dotyczących podstaw ustrojowych państwa oraz funkcjonowania administracji państwowej (m.in. Konstytucja RP, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne dotyczące organizacji służby cywilnej),
ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- kreatywność,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność zarządzania zespołem,
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,
- kultura osobista,
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem.

Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie
pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.

Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 27.05.2024 r. (decyduje data wpływu oferty do urzędu).
Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne Kancelaria Ogólna ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Ogłoszenie nr 137557.
Dokumenty można składać również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl.

Możliwy kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory@gunb.gov.pl.
Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Dostępność: urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze.

Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu.
Pracodawca zachęca do składania aplikacji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia, muszą być podpisane
własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów lub podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym. W przypadku dokumentów wysłanych w formie skanów kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat/kandydatka, która nie spełni tego warunku nie będzie dopuszczona do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej
Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych
podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych
osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod@gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu
prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do mprzeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Kandydaci posiadają prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia mzgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Kandydaci mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Pełna treść ogłoszenia znajduje się na str.:m https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
NIP: 5261055132
REGON: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 661 94 66
E-mail: nabory@gunb.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia znajduje się na str.: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-31 19:30:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności