Numer oferty: StPr/24/0833
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Administrowanie obiektami Centrum, kontakt z dostawcami mediów, usług, obsługa zawartych umów, w tym ubezpieczenia obiektów i sprzętu znajdującego się w Centrum, organizowanie ochrony obiektów.
2. Dokonywanie wszelkich przeglądów wynikających z przepisów Prawa Budowlanego
i przepisów wykonawczych do Prawa Budowlanego z wyłączeniem przeglądu pięcioletniego w branży budowlanej i sanitarnej.
3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla PCPR.
4. Dokonywanie przeglądu stanu wyposażenia technicznego obiektów.
5. Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich realizacji.
6. Podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii elementów budowlanych, instalacji, urządzeń technicznych w zakresie przekraczającym zakres robót konserwacyjnych.
7. Nadzór nad systemem monitoringu wizyjnego na terenie PCPR.
8. Nadzór nad dbałością o otoczenie budynku PCPR, w szczególności tereny zielone.
9. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem składnicy akt PCPR, w tym typowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: +dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: I. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. min. 3 lata stażu pracy,
3. obywatelstwo polskie,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia,
7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet),
8. znajomość przepisów z zakresu:
ustawy o pracownikach samorządowych,
ustawy o samorządzie powiatowym,
ustawy o ochronie danych osobowych,
ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
ustawy Prawo Budowlane.
II. Wymagania dodatkowe:
l. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
2. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
3. umiejętność pracy w zespole,
4. odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność,
5. bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (Word, Excel), poczty elektronicznej, Internetu,
6. dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
7. umiejętność zachowania pełnej dyskrecji,
8. umiejętność pracy pod presją czasu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 5881849725
REGON: 191687460
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 672 40 63 wew. 43
E-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://pcprwejherowo.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze-w-zespole-organizacyjnym/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail