Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-13

Stanowisko ds. zamówień publicznych - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2024-05-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0962

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/906.html

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Słupsku.

Ważniejsze zadania:

prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych;

przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych

ocena wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów dostaw, usług i robót budowlanych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i obowiązującym w Urzędzie Miejskim w Słupsku Regulaminem udzielania zamówień publicznych;

zapewnienie pełnej obsług organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych;

wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, współpraca przy sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy;

prowadzenie rejestru zamówień publicznych;

opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;

prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych na zakup dostaw, usług i robót budowlanych;

udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dot. zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym;

udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych;

przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku;

udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwa w rozprawach przed KIO;

zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu.

Warunki pracy na stanowisku:

intensywna praca z monitorami ekranowymi;

długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;

wymuszona pozycja ciała;

praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

wykształcenie wyższe;

ogólny staż pracy: minimum 1 rok stażu pracy na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych;

kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.

dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

Wymagania dodatkowe:

wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;

znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:

1) ustawy prawo zamówień publicznych;

2) ustawy o samorządzie gminnym;

3) Kodeksu Cywilnego;

4) Kodeksu Postępowania Administracyjnego;

5) ustawy o finansach publicznych;

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Nr telefonu: 59 848 83 21
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:

życiorys (CV);

list motywacyjny;

dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;

inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);

kwestionariusz osobowy;

oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;

kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych w Wydziale Administracyjno-Technicznym, w terminie do dnia 13 maja 2024 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.30-15.30

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-10 23:15:20
Komentarze
 
Polityka Prywatności