Numer oferty: StPr/24/0453
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i kierowanie połączeń telefonicznych oraz udzielanie informacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie stanem magazynowym materiałów eksploatacyjnych. Wsparcie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie. Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych i wewnątrz firmowych. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą administracyjną zgodnie z potrzebami firmy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 945 do 5 385 PLN
Opis wynagrodzenia: ; wynagrodzenie brutto: 4945-5385 zł/mies.- w zależności od kwalifikacji
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe/staż pracy min. 3 lata na tożsamym stanowisku, dyspozycyjność, wielozadaniowość i dobre zarządzanie czasem pracy, komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Branża spożywcza.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Nowogrodzka 1, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kucharska
Nr telefonu: 862158015
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie z PUP (kontakt do doradcy klienta)