Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-10

Podinspektor w wydziale finansowym - Płock, mazowieckie

Data dodania: 2024-04-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Numer oferty: StPr/24/0595

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie obsługi finansowej w zakresie dochodów Powiatu i Skarbu Państwa, windykacji dochodów Powiatu i Skarbu Państwa;
2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki w zakresie prowadzonej obsługi.
3. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie prowadzonej obsługi.
4. Rozliczanie podatku VAT do Urzędu Skarbowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
6. znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych i rachunkowości budżetowej.
Wymagania dodatkowe:
1. co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym roczne w służbach finansowych administracji publicznej;
2. prawo jazdy kat. B

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
NIP: 7742416171
REGON: 611015336
Krótki opis działalności gospodarczej: samorząd terytorialny
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,
2. życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany,
3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, (oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B własnoręcznie podpisane);
4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) - własnoręcznie podpisane,
5. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane,
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne - własnoręcznie podpisane,
7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy - własnoręcznie podpisane,
8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa (parter) lub przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Płocku,
ul. Bielska 59,
09-400 Płock
Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Finansowej w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 10 maja 2024 r.
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników naboru.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.

Administratorem danych osobowych jest Starosta Płocki z siedzibą w Płocku przy ul. Bielskiej 59, 09-400 Płock. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Elżbietę Kaczmarczyk, z którą można się skontaktować poprzez email: e.kaczmarczvk@powiat.plock.pl. telefonicznie: 24 267 67 78 lub osobiście.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-09 23:15:22
Komentarze
 
Polityka Prywatności