Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-19

Asystent do spraw księgowości (d) - Łękawka, małopolskie

Data dodania: 2024-04-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Numer oferty: StPr/24/1561

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Łękawka, powiat: tarnowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: sporządzanie, sprawdzanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych i dokumentów źródłowych pozyskanych od klientów; prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowych i rozliczeń z ZUS
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 30.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego.
Projekt Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu tarnowskiego i m. Tarnów (II) SZANSA NA SUKCES realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa projekty powiatowych urzędów pracy, typ projektu A: Aktywizacja zawodowa PUP, dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Wymagania: wykształcenie wyższe - co najmniej licencjat na kierunku ekonomia lub administracja, lub zarządzanie i marketing, prawo jazdy kat. B, dobra znajomość obsługi komputera wraz z programami Office. Zakres obowiązków: sporządzanie, sprawdzanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych i dokumentów źródłowych pozyskanych od klientów; prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowych i rozliczeń z ZUS. Praca w Łękawce, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00. Wynagrodzenie: 4500,00 zł brutto.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Posrednicy Pracy
Nr telefonu: 146882357
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dowód osobisty, CV, skierowanie z PUP

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-06 23:15:22
Komentarze
 
Polityka Prywatności