Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-17

Ekspert ds. obsługi klienta / expert, customer care biochemicals - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2024-04-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/1678

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne źródło wsparcia działu obsługi klienta oraz działów współpracujących w zakresie systemu SAP S/4HANA (aplikacja Fiori) oraz systemu Salesforce, Kompleksowe doradztwo w skomplikowanych zapytaniach oraz świadczenie rzetelnej obsługi klienta (w tym wykonywanie czynności operacyjnych w SAP S/4HANA (aplikacja Fiori), Salesforce, dostarczanie raportów i innej dokumentacji korzystając z dostępnych źródeł danych), Wsparcie zatwierdzania migracji danych podczas wdrożeń, Wsparcie rozwoju i zmian procesów i rozwiązań systemowych, oraz aktywne wdrażanie idei ciągłego doskonalenia w obszarze Obsługi Klienta, Uczestnictwo w projektach i inicjatywach o różnej skali, w ramach lub w imieniu organizacji sprzedaży i łańcucha dostaw Biochemicals, przeprowadzanie testów akceptacji użytkownika.
Godziny pracy 9:00 - 17:00.
Zatrudnienie na okres 3 lat.
Oferta pracy dostępna w sali H

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 12 000 do 12 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
  • Dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK)przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumiennośc i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole,
  • Tworzenie i zarządzanie projektem
  • aktywna obsługa klienta

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie wyższe, MBA (Master of Business Administration) mile widziane, staż pracy brak wymagań, tworzenie i zarządzanie projektem, aktywna obsługa klienta, dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK) przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumienność i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętność pracy w zespole,
Wymagana znajomość oprogramowania SAP ERP, Salesforce, ITIL- warunek konieczny;
jęz. angielski C1 w mowie i piśmie, jęz. turecki C1 w mowie i piśmie - do obsługi klienta tureckojęzycznego

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sala H
Nr telefonu: 3717701723
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-29 23:15:28
Komentarze
 
Polityka Prywatności