Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-10

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2024-04-26
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: WEBSALE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: podstawowe
Znajomość języków: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/04988

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wilcza 12B/2, 00-532 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przyjmowanie zamówień telefonicznych i wprowadzanie ich do systemu;
- wykonywanie połączeń wychodzących (oddzwanianie, konwersje zwrotów na wymiany, informacje o promocjach, cold calling);
- obsługa posprzedażowa (pilotowanie doręczenia przesyłek, obsługa zwrotów klienckich);
- pomoc w przygotowywaniu prostych zestawień i raportów dotyczących efektów własnej pracy;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.06.2024
Data zakończenia: 30.09.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + Premia zależna od wyników;
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: telemarketer
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Telemarketer (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
  • podstawowe
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • znajomość Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie: podstawowe;
- znajomość pakietu MS Office i programów do telefonicznej obsługi klienta;
- 1 rok doświadczenia zawodowego;
- komunikatywna znajomość języka polskiego;

Premie i dodatki:
+ Premia zależna od wyników;

praca w godzinach: 9-17,

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zamówień telefonicznych i wprowadzanie ich do systemu;
- wykonywanie połączeń wychodzących (oddzwanianie, konwersje zwrotów na wymiany, informacje o promocjach, cold calling);
- obsługa posprzedażowa (pilotowanie doręczenia przesyłek, obsługa zwrotów klienckich);
- pomoc w przygotowywaniu prostych zestawień i raportów dotyczących efektów własnej pracy;

[Zgłoszenia: kamila.jablonska@web-sale.pl ]

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: WEBSALE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5272706739
REGON: 147005667
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wilcza 12B/2, 00-532 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: kamila.jablonska@web-sale.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-09 23:15:21
Komentarze
 
Polityka Prywatności