Numer oferty: StPr/24/0674
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szczytniańska 3, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- obsługa infolinii,
- telefoniczne umawianie spotkań dla handlowców z różnych branż,
- udzielanie informacji klientom,
- przeprowadzanie badań rynkowych,
- analiza potrzeb klienta,
- wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu.
UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE
- doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem, dyspozycyjność,
- miły głos i dobra dykcja, komunikatywność i zaangażowanie, entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy i klientów.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Data rozpoczęcia: 15.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- komunikatywność, praca w zespole, samodzielność
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SANMARKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7931579276
REGON: 180268409
Krótki opis działalności gospodarczej: Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
Adres www: www.sanmarks.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Słowackiego 36, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: ANNA KOSAK
Nr telefonu: 533 333 098
E-mail: rekrutacja@sanmarks.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail