Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-06

Stanowisko pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych/inspektora ochrony danych w urzędzie miasta chełm - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-04-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub zarządzanie

Numer oferty: StPr/24/0932

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Z zakresu wspólnych zadań Departamentów, o których mowa w §16 zarządzenia Nr 974/21 Prezydenta Miasta Chełm z dnia 9 lutego 2021 r. roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm (z późn. zm.), do których należy:
- Inicjowanie rozwoju społeczno-gospodarczego miasta.
- Współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi.
- Współpraca z miejskimi służbami, inspekcjami i strażami.
- Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi utworzonymi na podstawie przepisów ustaw w tym fundacjami i stowarzyszeniami, a także osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi działającymi na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz innych kościołów i związków wyznaniowych, jak również korzystanie ze świadczeń wykonywanych przez wolontariuszy.
- Współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz nadzór i kontrola tych jednostek w zakresie właściwej realizacji zadań oraz prawidłowości gospodarowania powierzonym mieniem komunalnym i środkami finansowymi.
- Przygotowanie przedsięwzięć do realizacji w partnerstwie publiczno- prywatnym.
- Opracowywanie projektów uchwał Rady i realizacja podjętych uchwał przekazanych do wykonania.
- Opracowywanie projektów zarządzeń Prezydenta oraz realizacja wydanych zarządzeń.
- Przygotowywanie materiałów problemowych na potrzeby Rady i Prezydenta.
- Współuczestniczenie w opracowaniu projektu budżetu Miasta poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie prowadzonych zagadnień oraz realizacja zadań ujętych w budżecie.
- Współuczestniczenie w opracowaniu wieloletniej prognozy finansowej Miasta.
- Zapewnienie zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania dotacji celowych otrzymanych z budżetu państwa na zadania zlecone i terminowego ich rozliczenia.
- Przygotowanie projektów odpowiedzi na wystąpienia posłów i senatorów, interpelacje i zapytania radnych, wnioski komisji Rady i rad osiedli.
- Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadań wynikających
z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
- Przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach.
- Opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie prowadzonych spraw.
- Realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w zakresie ustalonym odrębnym zarządzeniem.
- Realizowanie zadań wynikających z przepisów ustawy o działalności lobbingowej
w procesie stanowienia prawa.
- Przygotowywanie okresowych ocen, analiz i sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów.
- Wykonywanie zadań wynikających z przepisów prawa dotyczących statystyki publicznej.
- Realizacja zadań wynikających z:
1. ustawy o ochronie informacji niejawnych,
2. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) i innych przepisów w tym zakresie we współpracy z Departamentami Urzędu.
- Współpraca z Rzecznikiem Praw Mieszkańców w zakresie:
1. konsultacji z mieszkańcami Miasta Chełm oraz innych form zasięgania opinii mieszkańców miasta w zakresie działań podejmowanych przez Miasto,
2. Budżetu Obywatelskiego Miasta Chełm.
- Współpraca z Departamentem Finansów w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.
- Współpraca przy przygotowaniu przez Biuro Zamówień Publicznych zamówień publicznych oraz ich realizacja.
- Współpraca w zakresie opracowania projektów, przygotowywanie wniosków
o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych przez Wydział Projektów i Strategii.
- Współpraca z Rzecznikiem prasowym w zakresie prowadzenia i aktualizowania serwisu internetowego Miasta Chełm oraz redagowania Biuletynu Informacji Publicznej.
- Realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego w zakresie wynikającym z odrębnych przepisów.
- Współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie:
1. udostępniania informacji publicznej na wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania na wniosek w trybie ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego,
2. spraw związanych z ustawą o petycjach.

Do zakresu działania pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy:
- Organizacja i nadzór nad pracą kancelarii niejawnej Urzędu, zapewnienie ochrony informacji niejawnych oraz współpraca z Departamentem Organizacyjnym
w zapewnieniu ochrony fizycznej Urzędu.
- Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.
- Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.
- Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów.
- Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji Prezydenta, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji.
- Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.
- Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających.
- Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.
- Przekazywanie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego do ewidencji danych osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt.8.

Do zakresu zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych:
- Zapewnienia ochrony przetwarzanych danych osobowych odpowiednio do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.
- Monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w tym polityki administratora oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdań.
- Opracowanie we współpracy z Biurem Informatyki dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zabezpieczenia danych osobowych oraz jej aktualizacja.
- Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz zapewnienie zapoznania ich z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie.
- Współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, w tym pełnienie funkcji punktu kontaktowego w kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz prowadzeniem konsultacji.
- Nadzór nad udostępnianiem danych osobowych oraz sporządzaniem umów powierzenia przetwarzania danych osobowych innym podmiotom.
- Współpraca z Biurem Informatyki w zakresie nadzoru i kontroli bezpieczeństwa systemu informatycznego, w którym przetwarzane są dane osobowe oraz podejmowanie działań w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych.
- Informowanie Prezydenta oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie.
- Zarzadzanie ryzykiem związanym z operacjami przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem charakteru, zakresu, kontekstu i celu przetwarzania.
- Realizacja zadań Inspektora ochrony danych w Straży Miejskiej w Chełmie określonych w art. 47 ust.1 ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości.
- Realizacja zadań związanych z obowiązkiem składania Prezydentowi oświadczeń o stanie majątkowym przez osoby do tego zobowiązane oraz dokonywania w jego imieniu analizy tych oświadczeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista ochrony informacji niejawnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub zarządzanie
Uprawnienia:
  • odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne
  • zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • znajomość: praktyk technicznych i organizacyjnych środków zabezpieczeń odnośnie ochrony danych, analizy ryzyka, prowadzenia dokumentacji przetwarzania i ochrony danych oraz norm technicznych odnoszących się do ochrony informacji
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość Ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym
  • znajomość przepisów z zakresu informacji prawnie chronionych
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, lojalność, komunikatywność
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość Ustawy o dostępie do informacji publicznej

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13132 .

Symbol oferty: DOR.2110.7.2024.
Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2024-04-24.
Termin składania dokumentów: 2024-05-06.

Wymagane wykształcenie:
- wyższe na kierunku prawo lub zarządzanie bezpieczeństwem informacji lub wyższe i ukończone szkolenia i kursy z zakresu bezpieczeństwa informacji,
- odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne,
- zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne.

Wymagania związane ze stanowiskiem.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub zarządzanie bezpieczeństwem informacji lub wyższe i ukończone szkolenia i kursy z zakresu bezpieczeństwa informacji,
- odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne,
- zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne.

Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych oraz innych informacji prawnie chronionych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość przepisów z zakresu informacji prawnie chronionych,
- mile widziana znajomość: praktyk technicznych i organizacyjnych środków zabezpieczeń odnośnie ochrony danych, analizy ryzyka, prowadzenia dokumentacji przetwarzania i ochrony danych oraz norm technicznych odnoszących się do ochrony informacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, lojalność, komunikatywność.

Zakres obowiązków.
Zadania szczegółowe.
Z zakresu wspólnych zadań Departamentów, o których mowa w §16 zarządzenia Nr 974/21 Prezydenta Miasta Chełm z dnia 9 lutego 2021 r. roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm (z późn. zm.), do których należy:
- Inicjowanie rozwoju społeczno-gospodarczego miasta.
- Współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi.
- Współpraca z miejskimi służbami, inspekcjami i strażami.
- Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi utworzonymi na podstawie przepisów ustaw w tym fundacjami i stowarzyszeniami, a także osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi działającymi na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz innych kościołów i związków wyznaniowych, jak również korzystanie ze świadczeń wykonywanych przez wolontariuszy.
- Współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz nadzór i kontrola tych jednostek w zakresie właściwej realizacji zadań oraz prawidłowości gospodarowania powierzonym mieniem komunalnym i środkami finansowymi.
- Przygotowanie przedsięwzięć do realizacji w partnerstwie publiczno- prywatnym.
- Opracowywanie projektów uchwał Rady i realizacja podjętych uchwał przekazanych do wykonania.
- Opracowywanie projektów zarządzeń Prezydenta oraz realizacja wydanych zarządzeń.
- Przygotowywanie materiałów problemowych na potrzeby Rady i Prezydenta.
- Współuczestniczenie w opracowaniu projektu budżetu Miasta poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie prowadzonych zagadnień oraz realizacja zadań ujętych w budżecie.
- Współuczestniczenie w opracowaniu wieloletniej prognozy finansowej Miasta.
- Zapewnienie zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania dotacji celowych otrzymanych z budżetu państwa na zadania zlecone i terminowego ich rozliczenia.
- Przygotowanie projektów odpowiedzi na wystąpienia posłów i senatorów, interpelacje i zapytania radnych, wnioski komisji Rady i rad osiedli.
- Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadań wynikających
z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
- Przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach.
- Opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie prowadzonych spraw.
- Realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w zakresie ustalonym odrębnym zarządzeniem.
- Realizowanie zadań wynikających z przepisów ustawy o działalności lobbingowej
w procesie stanowienia prawa.
- Przygotowywanie okresowych ocen, analiz i sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów.
- Wykonywanie zadań wynikających z przepisów prawa dotyczących statystyki publicznej.
- Realizacja zadań wynikających z:
1. ustawy o ochronie informacji niejawnych,
2. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) i innych przepisów w tym zakresie we współpracy z Departamentami Urzędu.
- Współpraca z Rzecznikiem Praw Mieszkańców w zakresie:
1. konsultacji z mieszkańcami Miasta Chełm oraz innych form zasięgania opinii mieszkańców miasta w zakresie działań podejmowanych przez Miasto,
2. Budżetu Obywatelskiego Miasta Chełm.
- Współpraca z Departamentem Finansów w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.
- Współpraca przy przygotowaniu przez Biuro Zamówień Publicznych zamówień publicznych oraz ich realizacja.
- Współpraca w zakresie opracowania projektów, przygotowywanie wniosków
o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych przez Wydział Projektów i Strategii.
- Współpraca z Rzecznikiem prasowym w zakresie prowadzenia i aktualizowania serwisu internetowego Miasta Chełm oraz redagowania Biuletynu Informacji Publicznej.
- Realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego w zakresie wynikającym z odrębnych przepisów.
- Współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie:
1. udostępniania informacji publicznej na wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania na wniosek w trybie ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego,
2. spraw związanych z ustawą o petycjach.

Do zakresu działania pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy:
- Organizacja i nadzór nad pracą kancelarii niejawnej Urzędu, zapewnienie ochrony informacji niejawnych oraz współpraca z Departamentem Organizacyjnym
w zapewnieniu ochrony fizycznej Urzędu.
- Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.
- Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.
- Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów.
- Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji Prezydenta, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji.
- Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.
- Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających.
- Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.
- Przekazywanie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego do ewidencji danych osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt.8.

Do zakresu zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych:
- Zapewnienia ochrony przetwarzanych danych osobowych odpowiednio do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.
- Monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w tym polityki administratora oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdań.
- Opracowanie we współpracy z Biurem Informatyki dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zabezpieczenia danych osobowych oraz jej aktualizacja.
- Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz zapewnienie zapoznania ich z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie.
- Współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, w tym pełnienie funkcji punktu kontaktowego w kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz prowadzeniem konsultacji.
- Nadzór nad udostępnianiem danych osobowych oraz sporządzaniem umów powierzenia przetwarzania danych osobowych innym podmiotom.
- Współpraca z Biurem Informatyki w zakresie nadzoru i kontroli bezpieczeństwa systemu informatycznego, w którym przetwarzane są dane osobowe oraz podejmowanie działań w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych.
- Informowanie Prezydenta oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie.
- Zarzadzanie ryzykiem związanym z operacjami przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem charakteru, zakresu, kontekstu i celu przetwarzania.
- Realizacja zadań Inspektora ochrony danych w Straży Miejskiej w Chełmie określonych w art. 47 ust.1 ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości.
- Realizacja zadań związanych z obowiązkiem składania Prezydentowi oświadczeń o stanie majątkowym przez osoby do tego zobowiązane oraz dokonywania w jego imieniu analizy tych oświadczeń.

Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń (potwierdzających doświadczenie zawodowe),
- referencje (kserokopia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy:
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 3,77 %.
Miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych / inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 w terminie do dnia 6 maja 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych / inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 ogłoszonej dnia 24 kwietnia 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Uwagi.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych / inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 24 kwietnia 2024 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
- 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub
- przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
- pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
- obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
- dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
2. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Doradcy klienta
Nr telefonu: 82 5627549, 5627599, 5627619, 5627675, 5627676, 5627687, 5627691
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń (potwierdzających doświadczenie zawodowe),
- referencje (kserokopia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-03 23:15:20
Komentarze
 
Polityka Prywatności