Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-08

Stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji (110 j) - Karczew, mazowieckie

Data dodania: 2024-04-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0321

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: WESTERPLATTE 36, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia obowiązków publicznego niewymagających stosowania ustawy z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
2) prowadzenie rejestrów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
3) przygotowywanie umów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
4) kompleksowy nadzór nad realizacją inwestycji drogowych w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg powiatowych,
5) koordynacja robót w pasach drogowych dróg powiatowych;
6) udział w komisji odbioru zadań inwestycyjnych;
7) koordynowanie oraz rozliczenie uzyskanych dofinansowań, dotacji, pomocy
finansowych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego;
8) przygotowanie wniosków o uzyskanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji,
9) przygotowywanie materiałów (wniosków) niezbędnych do rozpoczęcia
realizacji inwestycji budowlanych w organach architektoniczno-budowlanych,
10) redagowanie pism,
11) przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z przyjętymi zasadami w jednostce,
12) realizacja innych zadań i poleceń zleconych przez przełożonych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Wykształcenie - wyższe I stopnia

Staż pracy -
Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z procesami prowadzenia inwestycji po stronie Zamawiającego,
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie uzyskiwania oraz rozliczania dotacji/ dofinansowań

Znajomość aktów prawnych -
1. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 107 )
2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775)
4. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r poz. 1605 z późn. zm.)
5. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.)

Umiejętności -
1. biegła znajomość pakietu Office
2. umiejętność obsługi sprzętu biurowego
3. umiejętność dobrej organizacji pracy
4. umiejętność pracy w zespole
5. umiejętność pracy pod presją czasu
6. umiejętność korzystania z platformy e-zamówienia

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku
NIP: 5321648374
REGON: 014848593
Krótki opis działalności gospodarczej: Budownictwo drogowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WESTERPLATTE 36, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Bątruk
Nr telefonu: 22 780 64 21
E-mail: zdp@powiat-otwocki.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgodnie z ogłoszeniem o naborzena wolne stanowisko urzędnicze:
https://www.bip.powiat-otwocki.pl/plik,31013,tresc-ogloszenia.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-07 23:15:18
Komentarze
 
Polityka Prywatności