Numer oferty: StPr/24/04784
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słupska 58, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie kasy, przygotowanie listy płac, weryfikowanie dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym, kontrolowanie prawidłowości transakcji finansowych, przygotowanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT etc. , współpraca z instytucjami zewnętrznymi : US, ZUS, GUS , sporządzanie bilansów oraz sprawozdań finansowych, monitoring zmian zachodzących w prawie podatkowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 23.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 14 000 do 17 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Zawód: główny księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Główny księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie średnie, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w przedziale czasowym 2018-2024 w tym najlepiej w firmie opodobnym profilu, komunikatywna znajomość języka polskiego, praktyczna znajomość prawa podatkowego, znajomość programu RAKS SQL , Płatnik i Buchalter, biegła obsługa komputera oraz umiejętność sprawnego posługiwania się oprogramowaniem biurowym, dobra organizacja pracy i systematyczność w jej wykonywaniu.
Obowiązki: prowadzenie kompleksowej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie kasy, przygotowanie listy płac, weryfikowanie dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym, kontrolowanie prawidłowości transakcji finansowych, przygotowanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT etc. , współpraca z instytucjami zewnętrznymi : US, ZUS, GUS , sporządzanie bilansów oraz sprawozdań finansowych, monitoring zmian zachodzących w prawie podatkowym
[Zgłoszenia: rekrutacja@pebis.com.pl, telefonicznie: 22 667 97 30]
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS
NIP: 5271002077
REGON: 010721795
Adres www: www.pebis.com.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Słupska 58, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 667 97 30
E-mail: rekrutacja@pebis.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail