Numer oferty: StPr/24/0815
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: MALENICKA 81, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: kierowanie firmowymi sklepami detalicznymi i rozwijanie sieci punktów sprzedaży
koordynowanie procesu przyjęcia i wydania towarów na sklepy, sprzedaży detalicznej, reklamacji towaru
zapewnienie odpowiedniej jakości obsługi Klientów i wyglądu sklepu zgodnie ze standardami
osiąganie założonego poziomu realizacji zamówień, sprzedaży
dbanie o właściwą ekspozycję towaru w sklepie
dbanie o właściwe stany magazynowe (porządek, optymalne ilości towaru)
dbanie o zgodność stanu magazynowego w programie sprzedażowym ze stanem faktycznym, nadzór nad inwentaryzacjami
kontrola czystości i porządku magazynów i sklepów
ewidencja procesu kasowo-bankowego
zarządzanie personelem sprzedawców
układanie i kontrola realizacji grafiku godzin pracy sprzedawców
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: TAK
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 23.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych
- obsługa komputera Word, Exell, Office
- PRAWO JAZDY KAT.B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : w tym zakresie nastawienie na rezultaty – realizację celów indywidualnych i zespołowych umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków,
[Umiejętność 1] : znajomość technik sprzedażowych, marketingowych w handlu detalicznym znajomość specyfiki handlu w branży spożywczej, mile widziane doświadczenie w
[Inne] : Oferujemy:
ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia zawodowego
wdrożenie w obowiązki i niezbędne szkolenia na stanowisku pracy
przyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracy
niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
samochód do celów służbowych
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6462934639
REGON: 243614930
Nr KRAZ: 18909
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BŁAWATKOWA 5/24, 41-908 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Stępień
Nr telefonu: 722220055
E-mail: d.stepien@kpspionki.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail