Numer oferty: StPr/24/0401
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 68, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wszelkie czynności w zakresie księgowości finansowej, prowadzenie dokumentacji finansowej, , sprawdzanie poprawności wpłat, ewidencja należności czynszowych, uzgadnianie sald księgowych sporządzanie powiadomień o stanie finansowym konta, sporządzanie faktur rozliczeniowych, ewidencja dodatków mieszkaniowych, obsługa interesantów, współpraca z Urzędem Miejskim.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagany staż pracy (3 lata) na podobnym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "Administrator" sp. z o.o.
NIP: 8481657627
REGON: 511403060
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 68, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariusz Zyskowski
Nr telefonu: 87 610 66 11
E-mail: poczta@administrator.elk.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail