Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-30

Stanowisko pracy ds. planowania budżetu w referacie planowania budżetu miasta w wydziale budżetu miasta - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2024-04-22
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0879

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/904.html
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia.
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała zadania w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych wydziału oraz współpracowała przy realizacji zadań merytorycznych nałożonych na Referat Planowania Budżetu Miasta.
Ważniejsze zadania:
1. wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału;
2. wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną;
3. nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez pracowników Wydziału;
4. kontrola przyjmowanych dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym;
5. udział w przygotowywaniu analiz i sprawozdań budżetowych oraz finansowych;
6. udział w przygotowaniu projektów uchwał i zarządzeń w merytorycznym zakresie Wydziału;
7. udział w przygotowaniu raportów z realizacji budżetu, w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu;
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie średnie lub wyższe;
4. w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum roczny staż pracy;
5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
1. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego);
2. mile widziane doświadczenie przy obsłudze sekretariatu;
3. znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
4. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego;
5. zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 59 848 83 21
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2. list motywacyjny;
3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
6. kwestionariusz osobowy;
7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. planowania budżetu w Referacie Planowania Budżetu Miasta w Wydziale Budżetu Miasta, w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7.30-15.30

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-29 23:15:25
Komentarze
 
Polityka Prywatności