Numer oferty: StPr/24/0425
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Przemysłowa 11, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów: przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert cenowych, obsługa programu handlowo-magazynowego, obsługa kasy fiskalnej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- OBSŁUGA KLIENTA
- OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
- OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Obsługa programu handlowo-magazynowego - możliwość przyuczenia.
[Umiejętność 1] : Mile widziane doświadczenie w branży meblarskiej (podstawy rysunku technicznego) - możliwość przyuczenia.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "STOLBRZEG" PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8150003464
REGON: 008032241
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Przemysłowa 11, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Natalia Orłoś-Łukarska
Nr telefonu: 172250225
E-mail: natalia@stolbrzeg.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail