Numer oferty: StPr/24/04653
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zygmunta Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV z wyliczeniem ilości i wartości;
- opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie oraz współudział w opracowywaniu Planu Zamówień Publicznych" WIML;
- racjonalna gospodarka sprzętem i materiałami pobieranymi z magazynu wielobranżowego oraz lokowanie ich u dostawców krajowych i zagranicznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zgodnie z obowiązującą w tym zakresie Instrukcją;
- opracowywanie zamówień na usługi dotyczące napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i biurowego;
- przygotowywanie dokumentacji do przetargu;
- prowadzenie rejestru: wniosków, faktur, dowodów obrotów materiałowych;
- prowadzenie i analiza umów, pod względem wykorzystania środków finansowych i materiałowych;
- prowadzenie archiwizacji dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.05.2024
Data zakończenia: 14.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + Dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Godziny pracy: 7.30-15.30
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, komunikatywna znajomość j. polskiego, znajomość MS Office, zaangażowanie w pracę, motywacja, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego.
Premie i dodatki:
+ Dodatek stażowy;
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV z wyliczeniem ilości i wartości;
- opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie oraz współudział w opracowywaniu Planu Zamówień Publicznych" WIML;
- racjonalna gospodarka sprzętem i materiałami pobieranymi z magazynu wielobranżowego oraz lokowanie ich u dostawców krajowych i zagranicznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zgodnie z obowiązującą w tym zakresie Instrukcją;
- opracowywanie zamówień na usługi dotyczące napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i biurowego;
- przygotowywanie dokumentacji do przetargu;
- prowadzenie rejestru: wniosków, faktur, dowodów obrotów materiałowych;
- prowadzenie i analiza umów, pod względem wykorzystania środków finansowych i materiałowych;
- prowadzenie archiwizacji dokumentów.
Zgłoszenia: e-mail: rekrutacja@wiml.waw.pl, tel. 261 852 302
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
NIP: 1180059744
REGON: 010132188
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zygmunta Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 261 852 302
E-mail: rekrutacja@wiml.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail