Numer oferty: StPr/24/0380
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: koordynowanie w skali Urzędu spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej, prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw, prowadzenie ewidencji wniosków dotyczących uprawnień informacyjnych i kontrolnych radnych, prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, współudział w pracach związanych z organizacją wyrobów i referendów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja, Ekonomia
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: W przypadku wykształcenia średniego wymagane jest 3 letni staż pracy, obsługa komputera, pakietu Office. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań na stronie www.bip.tarnowskiegory.pl w zakładce Oferty Pracy
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
NIP: 6451090304
REGON: 000527210
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Jany Boryczka
Nr telefonu: 323933807
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgodnie z informacją zawartą na stronie www.bip.tarnowskiegory.pl w zakładce Oferty Pracy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście