Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-19

Specjalista ds. administracji (praca w sekretariacie) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2024-04-19
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/04649

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- ustalanie codziennego dnia pracy Dyrektora i Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa,
- ustalanie planu tygodniowego pracy i spotkań Dyrektora i Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa, prowadzenie terminarza spotkań,
- obieg korespondencji,
- przygotowywanie podróży służbowych,
- organizowanie konferencji, narad i odpraw; obsługiwanie gości,
- opracowywanie zleconych analiz, sprawozdań, przygotowywanie projektów rozwiązań,
- sporządzanie i redagowanie pism,
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
- prowadzenie wykazu świąt państwowych i resortowych oraz innych uroczystości, przygotowywanie okolicznościowych wystąpień Dyrektora i Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa,
- przygotowywanie okolicznościowej korespondencji z życzeniami imieninowymi, kartek świątecznych, listów gratulacyjnych, podziękowań oraz listów z okazji świąt i rocznic podmiotów, z którymi Przychodnia współpracuje i utrzymuje kontakty,
- prowadzenie stosownych urządzeń ewidencyjnych: korespondencji faksowej,
- prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów,
- przyjmowanie i ewidencjonowanie skarg oraz wniosków związanych z funkcjonowaniem Przychodni oraz przekazywanie ich Dyrektorowi,
- terminowe sporządzanie i przekazywanie raz na kwartał informacji o nastrojach do DWSZdr,
- dbałość o porządek w gabinetach Dyrektora i Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa oraz w sekretariacie,
- potwierdzanie na dokumentach podróży pobytu osób skierowanych służbowo do Przychodni,
- współpraca ze wszystkimi jednostkami i komórkami organizacyjnymi oraz poszczególnymi osobami funkcyjnymi w zakresie ustawicznego ulepszania wizerunku Przychodni,
- współpraca ze Specjalistą ds. organizacyjnych i promocji w zakresie organizacji imprez okolicznościowych, a także zakupu kwiatków i wieńców,
- wsparcie organizacyjne i administracyjne, w szczególności w zakresie bieżącej działalności Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego,
- zgłaszanie propozycji modyfikacji systemów funkcjonalnych umożliwiających poprawę działalności Przychodni,
- monitorowanie realizacji zadań wynikających z realizacji planów i przedstawianie wniosków oraz propozycji,
- prowadzenie rejestrów zarządzeń, upoważnień i pełnomocnictw,
- znajomość przepisów wynikających z ustaw i rozporządzeń związanych z działalnością Przychodni niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku,
- wykonywanie innych czynności związanych bezpośrednio z zakresem działalności, a nie objętych powyższym zakresem obowiązków, jeżeli zostaną mu one powierzone przez bezpośredniego przełożonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 36.75
Data rozpoczęcia: 02.05.2024
Data zakończenia: 02.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Zatrudnienie na umowę o pracę, Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego, Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia, Możliwość korzystania z funduszu socjalnego, Możliwość korzystania z grupowego ubezpieczenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Pakiet MS Office

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie średnie; mile widziane wyższe,
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (najchętniej w jednostkach sektora finansów publicznych lub ochrony zdrowia),
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista; znajomość zasad savoir-vivre,
- umiejętność radzenia sobie z sytuacjami niestandardowymi i działania pod presją czasu,
- łatwość redagowania pism urzędowych, znajomość zasad poprawnej polszczyzny,
- umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i zespołowej,
- doskonała organizacja pracy,
- dokładność, skrupulatność, sumienność i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym MS Office.

Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji przez SPL DLA PW SPZOZ W
WARSZAWIE zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie.

[Zgłoszenie aplikacyjne zawierające CV i list motywacyjny z dopiskiem "Sekretariat" należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@spl.pl]

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
NIP: 5262266523
REGON: 013280825
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@spl.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-03 23:15:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności