Numer oferty: StPr/24/0524
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Odbieranie i wykonywanie telefonów do klientów celem zachęceńia do kupowania towarów z branży hydrauliczno-grzewczej. Wykonywanie prac biurowych m.in maile, pisma. Wystawianie faktur.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00. Możliwość wykonywania pracy w mniejszym wymiarze godzin.
Umowa zlecenie na 3 miesiące z możliwością przejścia na umowę o pracę.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
Opis wynagrodzenia: 27,70,zł brutto/h
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie kandydatów min. średnie.
Znajomość pakietu MS Office.
Punktualność,komunikatywność, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność za powierzone mienie.
Mile widziane doświadczenie w branży hydrauliczno - grzewczej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW METALOWYCH ORAZ SPRZĘTU I DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA HYDRAULICZNEGO I GRZEJNEGO
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Szumska
Nr telefonu: 327295941 w. 14
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV