Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-08

Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2024-04-18
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny
Znajomość języków: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/2320

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zarządzanie zamówieniami klientów. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów. Współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji. Ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży. Odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom.
Godziny pracy: 14.00 23.00 (w tym 1 godz. niepłatnej przerwy).
Miejsce wykonywania pracy: Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę + praca zdalna.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.05.2024
Data zakończenia: 08.05.2027
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Umiejętności: umiejętność myślenia analitycznego, znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, SharePoint) na poziomie minimum średniozaawansowanym, podstawowa znajomość systemu SAP, znajomość języka angielskiego biznesowego na poziomie zaawansowanym potwierdzona certyfikatem, umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy, umiejętność radzenia sobie pod presją czasu i du|ej ilości zadań, umiejętności komunikacyjne (etykieta/wysoka kultura osobista w rozmowach telefonicznych).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Kinga Kowaliszyn
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie sala 103A

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-20 13:15:23
Komentarze
 
Polityka Prywatności