Numer oferty: StPr/24/0462
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Katedralna 12, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Dbanie o obieg dokumentacji, prowadzenie akt papierowych, dbanie o porzadek w dokumentach, drukowanie dokumentów, nadawanie przesyłek pocztowych, kontakt telefoniczny z klientami, pomoc radcy prawnemu w biurze. Dźwiganie do 10 kg. Elastyczny czas pracy w godz. 8-20, ilość godzin według potrzeb pracodawcy, około 8-12 h/m-c. Praca w kancelarii w Kołobrzegu, możliwe wyjazdy służbowe do drugiego lokalu kancelarii (Stargard/Szczecin).
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w miesiącu: 8.0
Data rozpoczęcia: 13.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 29 PLN
Opis wynagrodzenia: zł/h
Zawód: sekretarka w kancelarii prawnej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie realizacji studiów. Preferowane osoby z wykształceniem wyższym na kierunkach prawo/administracja lub pokrewnych. Niekaralność (w przypadku zatrudnienia będzie koniczne przedłożenie zaświadczenia o niekaralności).
Mile widziane doświadczenie zawodowe. Obsługa komputera. Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, sumienność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Kancelaria Radcy Prawnego Radca Prawny Barbara Zawołek
NIP: 6711720536
REGON: 122663275
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katedralna 12, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Zawołek
Nr telefonu: 500595737
E-mail: biuro@zawolek-radcaprawny.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - kontakt osobisty po telefonicznym umówieniu