Numer oferty: StPr/24/1077
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom zgłaszającym się do terenowej jednostki organizacyjnej oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- znajomość pakietu MS Office
Inne wymagania: Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w obsłudze klientów w tym osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
- podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- potrafiącą współpracować
- zorientowaną na jakość
- nastawioną na rozwój
- posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów.
Zachęcamy do składania dokumentów
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
NIP: 9532327769
REGON: 00001775600102
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Aplikacje na wolne stanowiska pracy w Oddziale ZUS w Bydgoszczy należy przesyłać tylko elektronicznie poprzez stronę internetową www.zus.pl w ogłoszeniu o pracę kliknąć formularz aplikacyjny Aplikuj i dołączyć wymagane dokumenty.
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- oferty niekompletne, wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną
Termin, do którego należy składać dokumenty
29-04-2024
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny