Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-06

Specjalista -koordynator - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2024-04-17
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Numer oferty: StPr/24/0509

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegóły oferty
https://bip.zdw.olsztyn.pl
1. Przygotowanie inwestycji do realizacji w zakresie: współpracy z Wydziałem Przygotowania Inwestycji przy przygotowaniu dokumentacji technicznej związaną z realizacją zadań, przyjmowania dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie robót oraz prowadzenie w tym zakresie stosownego rejestru, opracowania harmonogramu realizacji projektu.
2. Realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie: pełnienia funkcji koordynatora realizacji projektu, koordynowanie i nadzór nad działaniem nadzoru inwestorskiego i autorskiego, realizacji zawartych umów dla zadań inwestycyjnych w zakresie technicznym i formalnym, przygotowania i przeprowadzenia procedury odbioru końcowego robót, dokonywanie rozliczeń końcowych i wystawianie dowodów OT po zakończeniu inwestycji.
3. Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych robót wspólnie z przedstawicielem właściwego RDW, Wydziału Dróg, Zespołu ds. Inżynierii Ruchu oraz Zespół ds. Mostów.
4. Przestrzeganie obowiązujących terminów rozliczeń częściowych i końcowego robót i projektu.
5. Analiza wykorzystania środków finansowych na realizowanym zadaniu.
6. Sporządzanie analiz i informacji o realizacji zadań.
7. Udział według kompetencji w przygotowaniu dokumentacji przetargowych w zakresie realizacji inwestycji - opisu przedmiotu zamówienia, szacunku wartości zamówienia, projektu umowy oraz udział w procedurach przetargowych w zakresie ustalonym przez Dyrektora.
8. Nadzór, koordynacja i współpraca z Wykonawcami robót i Inżynierem Kontraktu w zakresie właściwej i terminowej realizacji projektów.
9. Współpraca z osobami prawnymi i fizycznymi uczestniczącymi w procesie realizacji projektu oraz przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie wspólnej realizacji inwestycji.
10. Przygotowywanie Harmonogramów realizacji przydzielonych projektów.
11. Weryfikacja Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych sporządzanych przez wykonawców oraz nadzór nad ich właściwą i terminową realizacją.
12. Udział w radach budowy oraz w innych naradach i spotkaniach z wykonawcami na każdym etapie realizacji projektów.
13. Udział w odbiorach częściowych i końcowych robót, w tym w rozliczaniu finansowym i rzeczowym Projektu oraz przy przekazaniu zakończonych robót i inwestycji do użytkowania.
Godziny pracy 7-15
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Data zakończenia: 30.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier budowy dróg
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), budowlane
Uprawnienia:
  • prawo jazdy kategoria - B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie: wyższe budowlane.
2. Znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa, zamówień publicznych, wyceny robót budowlanych.
3. Doświadczenie w samodzielnym tworzeniu dokumentów, w tym opracowywaniu umów na roboty budowlane, usługi, dostawy itp.
4. Prawo jazdy kat. B.
5. Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego podejmowania decyzji.
6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
9. Umiejętność pracy na komputerze, obsługa programu Microsoft Office.
10. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

Wymagania pożądane:

1. Wykształcenie: wyższe w specjalności drogowej, mostowej.
2. Doświadczenie: min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w pracy przy przebudowie/remoncie dróg.
3. Uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, mostów.
4. Doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu robót budowlanych, znajomość procedur FIDIC, znajomość procedur pozyskiwania i wydatkowania środków z Unii Europejskiej, budżetu państwa i innych źródeł.
5. Znajomość programu AutoCad w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji projektowej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
NIP: 7392974001
REGON: 510751250
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Paulina Bogdanowicz
Nr telefonu: 89-5261939
E-mail: paulina.bogdanowicz@zdw.olsztyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://bip.zdw.olsztyn.pl/3161-menu/praca-w-zdw/nab%C3%B3r-na-wolne-stanowiska.htm
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-03 23:15:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności