Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-04-30

Inpektor ds. płac - Kawęczyn, wielkopolskie

Data dodania: 2024-04-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓŁNYCH W KAWĘCZYNIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/24/0301

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 62-704 Kawęczyn 48, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe nalicza wynagrodzenia zasadnicze, premię, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami dla pracowników CUW i jednostek obsługiwanych,
- nalicza ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, itp.
- nalicza pracownikom zasiłki z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- dokonuje potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządza ichwykazy,
- w ustalonych terminach sporządza listy płac, wyrównań, zasiłków itp. prowadzenie spraw finansowych związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- przygotowuje przelewy potrąconych kwot oraz przelewy wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,
- w obowiązujących terminach nalicza zobowiązania wobec ZUS, przygotowuje dokumentację rozliczeniową oraz przelewy naliczonych składek, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- w obowiązujących terminach nalicza, potrąca i rozlicza z Urzędem Skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy,
- w obowiązujących terminach sporządza deklaracje rozliczeniowe dotyczące przekazanych kwot podatku dochodowego PIT-4,
- prowadzi kartoteki wynagrodzeń, wypłaconych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników, itp.
- wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków,
- wystawia zaświadczenia do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,
- sporządza meldunki płacowe oraz współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,
- uzgadnia z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych,
- wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, przygotowuje i wystawia dokumentację podatkową PIT, wystawia zaświadczenia Rp-7, wystawiania zaświadczenia dotyczące okresów zasiłkowych pracowników;
- obsługuje program Płatnik i VULCAN;
- odpowiada za przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującą instrukcją archiwalną;
- sporządza sprawozdania: GUS,SIO
- inne działania związane z pracą na stanowisku, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez przełożonego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania formalne (niezbędne):
a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
c) posiadanie stanu zdrowia umożliwiającego pracę na w/w stanowisku;
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) wykształcenie średnie i min. 4 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i min. 3 lata stażu pracy;
f) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe związane z naliczaniem płac
g) nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:
a) co najmniej jeden rok doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac w jednostkach oświatowych;
b) Znajomość ustawy Kodeks pracy;
c) Znajomość ustawy Karta Nauczyciela i Prawo Oświatowe;
d) Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i przepisów PEFRON
e) Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
f) Znajomość ustawy o pracowniczych planach kapitałowych
g) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i RODO
h) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy;
i) Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej;
j) Znajomość ustaw i rozporządzeń o pracownikach samorządowych i ich wynagradzania;
k) Łatwość komunikacji pisemnej i werbalnej;
l) Rzetelność, sumienność, dokładność, systematyczność i dobra organizacja pracy ;
ł) Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność i odpowiedzialność;
m) Umiejętność pracy w zespole
n) Umiejętność obsługi komputera, programu Vulcan- płace, programu Płatnik- ZUS, poczty elektronicznej, Word, Excel;
o) Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych GUS, SIO.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓŁNYCH W KAWĘCZYNIE
NIP: 6681977092
REGON: 366024304
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 62-704 Kawęczyn 48, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny,
b) życiorys curriculum vitae,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (w tym świadectwa pracy itp),
e) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy (kursy, szkolenia, certyfikaty, referencje itp.),
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku pracy;
g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
j) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
k) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej),
l) Podpisana klauzula informacyjna o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (do pobrania ze strony internetowej).

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oświadczenia i klauzula powinny być czytelnie podpisane przez kandydata/tkę.

Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem.

W trakcie rekrutacji Komisja może poprosić o okazanie oryginałów złożonych dokumentów.

Konkurs składa się z trzech etapów:
1) etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymo-gów formalnych przystąpienia do konkursu
2) etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu znajomość przepisów niezbędnych na stanowisku ds. płac (test pisemny),
3) etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej, podczas której komisja konkurso-wa oceni w szczególności umiejętności kandydata dotyczące wykorzystania w praktyce jego wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy, którego konkurs dotyczy.

Miejsce i termin składania ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kawęczynie, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn w pokoju nr 16 lub nadsyłać pocztą na adres CUW z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: ds. płac w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godziny 12:00.

Szczegóły na stronie internetowej: https://bip.kaweczyn.pl/ogloszenie-kierownik-centrum-uslug-wspolnych-w-kaweczynie-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-w-centrum-uslug-wspolnych-w-kaweczynie.html

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-26 23:15:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności