Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-17

Konsultant contact center - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2024-04-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/1578

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - zapewnienie kompleksowej pomocy i wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów
udzielanie informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp.
- rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM
- przekazywanie zapytań do odpowiednich działów wewnątrz firmy, jeśli jest to konieczne, -zapewniając jednocześnie płynny przepływ informacji
- działanie zgodnie z ustalonymi standardami obsługi klienta i procedurami firmy
Praca polega na rozmowie z klientem bez gotowych skryptów.
Głównym zadaniem będzie praca przy kanałach obsługowych (telefoniczny, mailowy, czatowy). Bez sprzedaży.
Praca w godz. 6:30 - 22:00
Oferta pracy dostępna w sali A
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształceniemin. średnie, staż pracy min. 6 miesięcy,
umiejętność jasnego przekazywania informacji werbalnie i pisemnie,
zrozumienie i empatyczne podejście do klientów,
chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności,
szybka adaptacja do zmieniających się procesów,
doświadczenie w obsłudze klienta,
podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji,
posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sala A
Nr telefonu: 71 77 01 673
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv

data ostatniej modyfikacji: 2024-04-30 23:15:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności